Amsterdam Marriott Hotel Front Office Stage
In deze stage op onze front office afdeling leer je onze gasten in- en uit te checken via de standaard van Marriott International. Ook leer je verzoeken van gasten te beantwoorden en op te volgen. Marriott International heeft een loyaliteitsprogramma voor de gasten, dit leer je kennen om een persoonlijke band met onze gasten te creeeren. Je leert werken met de reserveringssystemen Opera en MARSHA. Daarnaast doe je mee met het upsell programma van onze front office afdeling.
Naar wie zijn wij op zoek?
Voor deze functie is het belangrijk dat je gastvrij bent en graag een extra stap doet voor onze gasten. Jij bent een van de eerste contactpersonen van onze gasten bij binnenkomst. Het is belangrijk dat je nauwkeurig kan werken en betrokken bent bij onze gasten.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden: - Een professionele werkomgeving - Persoonlijke coaching & training om je te ondersteunen in de dagelijkse bezigheden - Carrieremogelijkheden binnen Marriott International - Kortingen bij 10.000+ Marriott hotels werelwijd voor jou, je familie en je vrienden - Gratis gebruik van de sportschool in ons hotel - Marriott’s TakeCare programma, waarbij we focussen op je welzijn door het bieden van veel verschillende healthy en leuke activiteiten - Vele sociale activiteiten, zoals onze Associate Appreciation Week, een jaarlijkse Staff Party en uitjes met het hele team
Wat ga je leren?
- Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
- B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
- B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
- B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
- Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
- B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
- B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
- B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
- B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
- B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
- Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
- B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Realiseert commercieel aanbod
- B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
- B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
- B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
- B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding en voert beheerstaken uit
- B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
- B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
- B1-K5-W3 Begroot financiën
- B1-K5-W4 Bewaakt financiën
- B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
- B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken