Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Front Office Stage | Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam
Als Front Office Trainee ben jij het visitekaartje van het hotel en verwelkom je gasten van over de hele wereld. Je bent (mede) verantwoordelijk voor het bezorgen van een geweldige ervaring voor iedere hotelgast en je werkt in het hart van het hotel. Na een inwerkperiode ga je zelfstandig in- en uitchecken en voer je alle administratieve handelingen uit die noodzakelijk zijn om een Front Office in een hotel succesvol te managen. Je onderhoudt nauw contact met de gasten, beantwoord al hun vragen en verschaft ze van uiteenlopende informatie. Tevens leer je vaardigheden op het gebied van upselling en klachtenafhandeling.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Een open persoonlijkheid - Nauwkeurigheid en Flexibiliteit - Perfecte beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in taal en schrift - Beheersing van de Duitse, Franse en Spaanse taal is een pré - Een passie voor perfecte service in een internationale omgeving
Wat biedt het bedrijf?
Als onderdeel van de Minor Hotel Group begrijpen wij maar al te goed dat mensen het verschil maken en dit blijkt dan ook uit onze uitstekende arbeidsvoorwaarden! Naast werken in het meest iconische hotel van Amsterdam met de leukste collega's, bieden wij jou de volgende voordelen: - Stagevergoeding van €750 bruto per maand op basis van 5 dagen per week - Speciaal medewerkerstarief voor jouw weekendjes weg in de Minor & NH Hotels wereldwijd én 30% korting op F&B! - Nodig je vrienden en familie uit voor overnachtingen met korting in Minor & NH hotels wereldwijd. - Een aantrekkelijke korting van 50% op de F&B concepten bij 16 aangesloten luxe hotels in Amsterdam - NH University biedt uitstekende trainings- en (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden. - Goede doorgroeimogelijkheden: alle NH medewerkers hebben voorrang op interne vacatures wereldwijd! - Maaltijden tijdens dienst - Experience Stay bij Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam
Wat ga je leren?
- Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
- B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
- B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
- B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
- Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
- B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
- B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
- B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
- B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
- B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
- Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
- B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Realiseert commercieel aanbod
- B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
- B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
- B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
- B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding en voert beheerstaken uit
- B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
- B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
- B1-K5-W3 Begroot financiën
- B1-K5-W4 Bewaakt financiën
- B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
- B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken