Apollo Hotel Amsterdam / EHM Hotel Amsterdam Apollo B.V. F&B Storemanagement Stagiaire
APOLLO HOTEL AMSTERDAM, A TRIBUTE PORTFOLIO HOTEL Gelegen aan de Apollolaan in Amsterdam Zuid, met uitzicht op de kruising van vijf grachten, vind je het Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel. Met een uniek interieur, doordachte voorzieningen en een uitstekende locatie in het stadscentrum is dit de perfecte plek om te verblijven. Ons hotel ligt op loopafstand van talrijke musea, parken en het congrescentrum Amsterdam RAI. Vlakbij vind je het Anne Frank Huis, het Rijksmuseum en de Dam. Onze gasten genieten van de fijne Franse keuken bij The Living Room by Bodon en de internationale favorieten bij The Harbour Club Amsterdam Zuid, de place to eat in Amsterdam. Daarnaast biedt het hotel verschillende mogelijkheden voor evenementen, waaronder een dakterras en een opvallende balzaal, allemaal ondersteund door deskundige catering.
Naar wie zijn wij op zoek?
Jouw dag begint met het aannemen van de bestellingen van onze leveranciers. Natuurlijk sta je ze daarbij vriendelijk te woord, want jij bent gastvrij! Je zorgt ervoor dat alle bestellingen een plek krijgen in het magazijn en je weet precies wat er op voorraad is. Je hebt met alle afdelingen contact om te analyseren wat er besteld moet worden en je zorgt ervoor dat dit op tijd gedaan wordt. Ook zorg jij voor een goede afhandeling en afwikkeling van de administratie. Als F&B Storemanagement stagiaire weet jij maar al te goed hoe belangrijk het is dat de voorraad goed op orde is! WAT MAAKT JOU DE PERFECTE AANVULLING VAN ONS TEAM? • Jij houdt van aanpakken. • Jij staat in contact met de verschillende afdelingen om bestellingen goed te laten verlopen. • Jij bent netjes en kan georganiseerd te werk gaan. • Samenwerken? Jij bent een echte team-player. • Jij volgt een horeca-gerelateerde opleiding!
Wat biedt het bedrijf?
WAT KRIJG JIJ VAN ONS (NAAST EEN FIJN TEAM NATUURLIJK)? Als MBO student ontvang jij een stagevergoeding gebaseerd op €600,- bruto per maand fulltime, die bestaat uit €520,- stagevergoeding en €80,- onkostenvergoeding. Wij hanteren variabele betalingsperiodes van 4 of 5 weken per keer, volgens het aantal gewerkte dagen en gewerkte uren. Dus de ene maand krijg je wat minder en de andere maand wat meer. Het komt neer op €3,16 per gewerkt uur en een onkostenvergoeding van €3,66 bruto per gewerkte dag. Ben jij opzoek naar een (bij)baan voor tijdens of na jouw studie? Dan ben je bij ons aan het goede adres! Wij bieden goede doorgroeimogelijkheden. Gek op korting? “See the world” met onze wereldwijde kortingsregeling! Én geniet van een overnachting met diner en ontbijt in het hotel waar jij werkzaam bent tijdens jouw Weet Waar je Werkt experience! Flexibele startdatum!
Wat ga je leren?
- Verricht facilitaire werkzaamheden
- B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
- B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
- B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
- B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
- B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
- B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
- B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
- Voert beheerstaken uit
- P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
- P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
- P2-K1-W3 Beheert financiën
- P2-K1-W4 Stemt af met het management
- Geeft leiding
- P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
- P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers