Avenue Hotel Uitdagende stage als Housekeeping Supervisor
Als Stagiar(e) Supervisor Housekeeping leer je waar je op moet letten bij het controleren en opleveren van de hotelkamers. Daarnaast leer je goed hoe je personeel moet aansturen. Het is dus een erg uitdagende stage! Jij zorgt er samen met de Housekeeping manager voor dat het housekeeping team de schoonmaak ten aanzien van de hotelkamers en openbare ruimte tot in perfectie uitvoeren. Je motiveert en inspireert en helpt mee waar nodig. Je houdt o.a. de voorraad bij, geeft bestellingen door en beheert de linnenvoorraad. Verder zal je een goede planning leren maken voor de medewerkers en zorg je ook dat de communicatie met de andere afdelingen goed verloopt. Een erg uitdagende en afwisselende functie!
Naar wie zijn wij op zoek?
Jouw Profiel: je volgt een opleiding op MBO niveau 3 of 4 in de richting van hotelschool of facilitaire dienst leergierig streng maar rechtvaardig oog voor detail positieve attitude representatief gast- en servicegericht pro-actief, gemotiveerd en zelfstandig, maar ook goed kunnen werken in teamverband communicatief sterk en overtuigend uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal bij voorkeur woonachtig in Amsterdam
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden: €700 stagevergoeding op basis van 38 uur per week! Een veelzijdige en uitdagende stage voor minimaal 16 weken (38 uur per week). Een informele en collegiale werksfeer Een erkend leerbedrijf bij SBB (voormalig Kenwerk)
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën