BridgeFund B.V.
Als stagiair Customer Service bij BridgeFund ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over zakelijke leningen, betalingen en financieringsaanvragen. Via telefoon en e-mail bied je een klantgerichte en professionele ervaring. Samen met het team werk je continu aan verbeteringen in de klantbeleving door feedback te verzamelen en suggesties te doen voor procesoptimalisatie. In deze rol leer je klantvragen snel en effectief afhandelen en complexe informatie duidelijk overbrengen. Je krijgt waardevolle inzichten in de financiële sector en in de specifieke behoeften van ondernemers. Door jouw bijdrage zorg je voor tevreden klanten en ondersteun je BridgeFund’s missie om ondernemers financieel te versterken. De stage biedt je zo een unieke kans om communicatieve en probleemoplossende vaardigheden te ontwikkelen die je professioneel verder helpen.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht activiteiten voor financieel beheer
- P4-K1-W1 Levert managementinformatie
- P4-K1-W2 Doet verbetervoorstellen m.b.t. geld-, goederen- en informatie beweging
- P4-K1-W3 Handelt financieel-administratieve taken af
- P4-K1-W4 Verricht werkzaamheden t.b.v. de periodeafsluiting en belastingaangifte