FOUR Amsterdam
09:45 aanwezig; beginnen met de dagstart (wat gaat iedereen doen, waar staat iedereen etc); rondje winkel om te kijken hoe alles werkt en waar alles hangt, samen met de Onboarding Manager; hoe werkt alles, waar hangt alles; alles wat je moet weten over de merken/Four merk; stukje training in hospitality/service; schoonmaak werkzaamheden.
Naar wie zijn wij op zoek?
Beleefdheid, service gericht zijn, creatief zijn, weten hoe je met klanten om moet gaan.
Wat biedt het bedrijf?
Je werkt met mooie merken; diverse klanten van jong tot oud; mogelijkheid tot vaste aanstelling; korting op je aankopen.
Wat ga je leren?
- Verleent hospitality en verkoopt
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant en begeleidt de klantreis in de verkoopomgeving
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant
- B1-K1-W3 Handelt de verkoop af en/of rondt de klantreis in de verkoopomgeving af
- Voert ondersteunende retailprocessen uit
- B1-K2-W1 Functioneert als professional in de retailorganisatie
- B1-K2-W2 Verzorgt de goederenstroom
- B1-K2-W3 Verzorgt de artikelpresentatie en/of visual merchandising
lees verder