Mediamanager

Grachtenfestival Creatieve Stagiaire Mediamanager gezocht voor het Grachtenfestival in Amsterdam

Nieuwe verbindingen: Jij gaat op zoek naar lokale samenwerkingen en PR-mogelijkheden. Door verbindingen te leggen met nieuwe partners, help je het Grachtenfestival groeien en zichtbaar te blijven. Regelen & plannen: Jij helpt mee om mediaproducties (bijvoorbeeld photoshoots) voor onze concerten en evenementen tot in de puntjes te plannen. Netwerken & samenwerken: Je bouwt een netwerk op en houdt contact met partners, leveranciers en andere externe partijen waarbij jij het Grachtenfestival representeert. Nieuwe verbindingen: Jij gaat op zoek naar lokale samenwerkingen en PR-mogelijkheden. Door verbindingen te leggen met nieuwe partners, help je het Grachtenfestival groeien en zichtbaar te blijven. Creatieve ideen bedenken: Hoe zet je het Grachtenfestival ng beter in de spotlight? Jouw creatieve ideen zijn meer dan welkom! Samenwerken in het marketingteam: Je draait mee in het marketingteam en helpt bij de dagelijkse werkzaamheden. Denk aan het maken en bedenken v

Naar wie zijn wij op zoek?

Je volgt een MBO-opleiding Mediamanager (niveau 4) en bent vanaf februari 4 dagen per week beschikbaar. Je bent een echte aanpakker, creatief en hebt een commercile mindset. Je kunt goed zelfstandig werken en houdt overzicht in je projecten. Je hebt interesse in evenementen, media en/of cultuur. Je bent niet bang om je mening te geven en jouw ideen te laten horen. Kun je werken met Adobe Creative Suite of Canva? Dan scoor je extra punten!

Wat biedt het bedrijf?

Een leuke stageplek in het Vondelpark in Amsterdam. Dagelijks een heerlijke lunch, zodat je vol energie aan de slag kunt. Een kans om je netwerk flink uit te breiden. Waardevolle praktijkervaring in media- en eventmanagement. Toegang tot concerten tijdens het festival, zodat je het evenement ook als bezoeker kunt beleven. Een stagevergoeding.

Wat ga je leren?

  • Adviseert over mediaproducten
  • B1-K1-W1 Representeert het bedrijf
  • B1-K1-W2 Achterhaalt wensen en behoeften van de (potentiële) opdrachtgever
  • B1-K1-W3 Formuleert een passend voorstel ten aanzien van mediaproducten
  • Bereidt de mediaproductie voor
  • B1-K2-W1 Maakt een plan van aanpak (projectplan)
  • B1-K2-W2 Plant de mediaproductie
  • B1-K2-W3 Regelt de benodigde mensen en middelen
  • Coördineert de mediaproductie
  • B1-K3-W1 Coördineert de uitvoering van de mediaproductie
  • B1-K3-W2 Coördineert de oplevering van de mediaproductie

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder