Grand Hotel Amrâth Amsterdam Receptie/Front Office stage
Wil jij leren op een bijzondere plek? Klinkt ‘A World of Luxury & Art’ jou goed in de oren? Dan vind je bij ons de stageplek die jij zoekt! Het team van Grand Hotel Amrâth Amsterdam heeft per 30- Januari een Receptie/Front Office stageplek beschikbaar. De stageplek: Als Receptie/Front Office Stagiair bij het 5-sterren Grand Hotel Amrâth Amsterdam ben je het visitekaartje van het hotel en ben je het aanspreekpunt voor onze gasten. Van het verwerken van reserveringen, tot vragen beantwoorden, het in- en uitchecken sta jij met je collega’s klaar voor onze gasten. Ons hotel heeft een goede balans tussen zakelijke- en leisure gasten, wat het werk erg leuk en dynamisch maakt. Geen dag is hetzelfde in ons hotel. Hierdoor leer je om te gaan met veel verschillende facetten van de hotellerie.
Naar wie zijn wij op zoek?
Jouw profiel: Je zoekt een uitdagende en gevarieerde stage. Je vindt samenwerken belangrijk en steekt graag de handen uit de mouwen. Daarnaast ligt jouw focus op kwaliteit en gastgerichtheid. Verder vragen wij: - Flexibele instelling - Communicatief sterk en overtuigende vaardigheden - Beheerst minimaal de talen Nederlands en Engels - Representatieve uitstraling en gastgerichte instelling - Stressbestendig en hebt een grote mate van accuratesse - In staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken - in overleg is enige flexibiliteit in de start mogelijk - Je stage duurt minimaal 4 maanden
Wat biedt het bedrijf?
Ons aanbod: - Wij bieden een leuke en leerzame front office stage - Wij bieden een stagevergoeding van €600 bruto op basis van full time - Een stage in één van Amsterdam’s meest bijzondere gebouwen. - Een stageplek op loopafstand van Amsterdam Centraal. - Voor maar €95 per nacht verwen je jezelf, je vrienden of je familie op een overnachting in één van onze 14 hotels. - Doorgroeimogelijkheden binnen de Amrath Hotels & Restaurants keten. - Gezellige feestjes & borrels - Stage lopen bij een door de SBB erkend leerbedrijf waar je als stagair(e) serieus genomen wordt.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën