Leidinggevende travel & hospitality

Holiday Inn Amsterdam Arena Towers & Holiday Inn Express Amsterdam Arena Towers

Bij Holiday Inn Amsterdam - Arena Towers zijn verschillende stage mogelijkheden. Je kunt bij ons namelijk praktijk ervaring opdoen in de Front Office en in de F&B. We zullen jou leren wat jij graag wil ontwikkelen! Hiernaast kun je bij ons, door jezelf te laten zien, ook nog verder groeien in het bedrijf. Kortom heel veel mogelijkheden! Als stagiaire Front Office zul je bij Holiday Inn veel verschillende werkzaamheden gaan leren. Zo leer je onze gasten in en uit te checken, klachten af te handelen, administratieve werkzaamheden en nog veel meer. Ook zul je waar nodig af en toe de F&B wat hulp bieden en zorg jij voor de drankjes voor de gasten aan de bar. Als stagiaire F&B zul je bij ons mee draaien in de ontbijt werkzaamheden en de diner werkzaamheden. Bij onze F&B afdeling zul jij alles gaan leren over eten en drinken en de service.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Servicegerichte en flexibele instelling; • Kennis van de Nederlandse en/of Engelse taal; • Ervaring is de horeca is een pré; • Je hebt een groot oplossend vermogen en bent (pro) actief bezig met verbeteren van jezelf, je collega's en daardoor de service die wij verlenen. • Je hebt een frisse uitstraling en je bent representatief; • Je hebt een proactieve houding; • Je bent gast- en servicegericht; het willen verlenen van optimale service zit in je; • Stressbestendig; • Flexibiliteit (ochtend- en avonddiensten, weekenden en feestdagen).

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden jou een jonge en dynamische werkomgeving. Doorgroeimogelijkheden binnen het hotel en ons support office (TVHG) of andere hotels die onder deze overkoepelende organisatie vallen. We bieden jou ruimte voor eigen initiatief en korting bij IHG/Hilton hotels wereldwijd. Een stage vergoeding van 500 euro per maand voor stagiaires (BOL) en leerlingen volgens de Horeca Leerlingen loontabel. Uiteraard zorgen wij ook voor gezellige feestjes en borrels en bieden we jou de mogelijkheid voor persoonlijke ontwikkeling en training.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder