Leidinggevende travel & hospitality

Hotel JL76 Front Office stageplek beschikbaar bij Hotel JL No76!

FUNCTIEOMSCHRIJVING Ben jij graag het visitekaartje van één van onze hotels in Amsterdam? Ben jij een echte aanpakker? Help en luister je graag (naar) onze hotelgasten? Dan is de functie van Stagiar Front Office perfect voor jou! JOUW STAGE Als stagiair Front Office is het verzorgen van de check-in en check-out een belangrijke taak. Jij zorgt ervoor dat onze gasten de juiste informatie ontvangen, helpt hen met al hun vragen, voorkomt klachten en luistert naar hun verhalen. Ook houd jij je bezig met administratieve taken. Deze werkzaamheden voer jij allemaal uit met een glimlach en met als doel om perfecte service te leveren.

Naar wie zijn wij op zoek?

DE (PERFECTE) MATCH Jij zorgt ervoor dat nieuwe gasten zich welkom voelen, blijvende gasten het naar hun zin hebben en terugkerende gasten met open armen worden ontvangen. Jij houdt ervan om onze gasten de ultieme Vondel Hotels beleving te geven. Ervaring in de horeca/hotellerie is geen vereiste, enthousiasme, beleefdheid en een leergierige houding naar onze gasten wel. Daarnaast beheers jij de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. MAKE IT HAPPEN Wil jij deel worden van een jong en ambitieus team? Wacht niet langer en solliciteer snel! Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet te bellen met Milan op 06 46 06 63 01 en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort als onze nieuwe stagiair.

Wat biedt het bedrijf?

WAT BIEDEN WIJ JOU? - Een stagevergoeding van €500,- (op basis van 38 uur per week); - 40% korting bij een verblijf in een van onze hotels op basis van beschikbaarheid - hallo weekendje Amsterdam of Maastricht!; - 20% korting in onze restaurants; - Kennismaking van de hotels met gratis drankjes, cheers!; - Interne doorgroeimogelijkheden; - Mogelijkheden om jezelf continue te blijven ontwikkelen door interne en externe trainingsmogelijkheden; - Ieder jaar reiken we een Employee of the Year Award uit, dus wie weet staat deze volgend jaar bij jou op de kast; - Een werkplek omgeven door kunst, geschiedenis en reizigers ;).

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder