Allround medewerker facilitaire dienstverlening

Hotel Okura Amsterdam Nagomi Gym & Wellness Trainee

De Japanse betekenis van Nagomi, “komt tot rust”, behelst de essentie van de spa. Met 300m2 biedt de spa een vlucht uit de drukte van de stad. Naast een behandeling in Nagomi Spa, kunnen onze gasten ook genieten van de faciliteiten van Nagomi Health (de voormalige Executive Health Club), dat zich naast de spa bevindt. In deze stage zal je werkzaam zijn in zowel de receptie van Nagomi Spa als de spa zelf. Je hoofdtaken zullen zijn: -Het ontvangen en begeleiden van gasten naar de Spa op een gastvrije en professionele manier -Het te woord staan van onze gasten -Het adviseren over en aanbieden van diverse behandelingen op gebied van uiterlijke verzorging -Zorgdragen voor een open en heldere communicatie met andere afdelingen Wees gerust, je werkt niet alleen! Naast werken binnen je eigen team, werk je ook nauw samen met andere teams binnen het hotel. Want alleen door samen te werken bereiken we de beste resultaten.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zijn in de eerste plaats geïnteresseerd in jou en hoe wij jou de beste stage ervaring kunnen bieden. Daarnaast verwachten wij van jou het volgende: Je studeert aan een opleiding met een specialisatie richting Wellness; Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend (woord en geschrift); Je hebt kennis van Spa behandelingen; Je hebt uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden; Je beschikt over een flexibele werkhouding met betrekking tot werktijden en -dagen.

Wat biedt het bedrijf?

Contract: Stage contract, minimaal 6 maanden Salaris: Wij bieden een nette stagevergoeding van €750 op basis van een fulltime stage Aantrekkelijke family en friends rates op overnachtingen bij Hotel Okura Amsterdam; Één keer per jaar personeelskorting in een van de restaurants (50%); Personeelskorting in onze restaurants (20%); Trainee lunch met alle stagiairs in één van onze restaurants Dagelijkse gratis lunch;

Wat ga je leren?

  • Verricht facilitaire werkzaamheden
  • B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
  • B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
  • B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
  • B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
  • B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
  • B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten enleveranciers
  • B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
  • Organiseert de werkzaamheden
  • P1-K1-W1 Stemt af met de leidinggevende
  • P1-K1-W2 Plant werkzaamheden
  • P1-K1-W3 Bewaakt het budget en te behalen doelen
  • P1-K1-W4 Werkt met lerende medewerkers en stagiairs

lees verder