Hotel Tourist Inn Stagiair(e) Frontoffice/ receptie Tourist Inn
Als Frontoffice stagiair(e) ondersteun je de Frontoffice medewerker(s). Je bent voor onze gasten het eerste aanspreekpunt. Je bent hiervan bewust en je benadert en informeert gasten op een gastvrije en vriendelijke manier. Door jouw warme, vriendelijke en gastvrije uitstraling voelen de gasten zich direct thuis. • In- en uitchecken van gasten; • Aannemen van reserveringen via telefoon, mail of walk-in; • Contact onderhouden met de Housekeeping zodat er afstemming is tussen de schoonmaak van de kamers en de momenten van aankomst en vertrek; • Communiceert mankementen naar de Technische Dienst; • Verlenen van service, zoals het verzorgen van de wekservice, voor onze gasten reserveren bij restaurants, musea e.d.; • Geven van algemene en toeristische informatie aan gasten, bestellen van taxi’s, adviseren en reserveren van restaurants, kaarten voor theater e.d. • Het controleren van de kamers nadat Housekeeping deze heeft schoongemaakt; • Assisteren van het ontbijtpersoneel.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat verwachten wij van jou? • Je bent een kleurrijk, creatief en energiek persoon met een passie voor gastvrijheid; • Je streeft naar een kwalitatief hoogwaardige service die toegespitst is op de behoefte van de gast; • Je bent beschikbaar om ook in de weekenden te werken; • Je spreekt vloeiend Engels, een tweede taal wordt gezien als een pr. • Je bent minimaal voor 5 maanden beschikbaar.
Wat biedt het bedrijf?
• Informele werksfeer waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat en eigen inbreng wordt gewaardeerd; • Kleinschalige hotels waardoor je een veel verantwoordelijkheden krijgt en je naast Front office medewerker de rol van reserveringen en Guest relations vervuld; • Goede stagebegeleiding en gerichte feedbackmomenten bij een SBB erkend stagebedrijf; • Een stagevergoeding van €600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week; • Wekelijks gratis bootcamp training met een personal trainer.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan