Ingy B.V.
We are looking for a junior office manager to assist our current office manager as her role is growing and expanding. As the junior office manager you are responsible to ensure the office is running smoothly and all the basics are met. Based on your interests and capabilities you can pick a wide variety of activities: - Financial administration: booking invoices, handling expenses, chasing payments, sending out invoices. - Marketing and sales: Organising our marketing fairs, following up leads that promised to get back to us, identifying potential customers to meet in certain regions, making linkedin posts - Office operation: ensuring all stocks are refilled in time, organising team events, dealing with suppliers, ensuring everything is nice and tidy - HR: identifying candidates for roles, employment contracts, hour administrations, recruitment fairs - PA tasks for the CEO and Sales director: booking flights and hotels, agenda management, organising client entertainment
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
- P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
- P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
- P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
- P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit