Leidinggevende travel & hospitality

Mövenpick Hotel Amsterdam Front Office stage

Wil jij onze gasten verwelkomen met een grote lach? Houd jij ervan om te werken met mensen van over de hele wereld? Ben jij DE persoon die een onvergetelijke indruk achterlaat op onze gasten? Wie weet ben jij dan wel onze nieuwe Front Office Trainee! De voornaamste verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: • Het in- en uitchecken van onze (internationale) gasten en groepen aan de hand van onze Mövenpick standaarden. • Verzorgen van de juiste rekeningen en betalingen. • Beantwoorden van de telefoon • De gasten te woord staan en informatie verstrekken • Alle diensten van de receptie leren kennen; ochtend, middag, avond en nacht. De Front Office afdeling bestaat uit de Front Desk, Guest Relations en Conciërge. Een stage in deze afdeling houdt in dat je tussen deze subafdelingen kan rouleren. Deze stage is daarmee een unieke kans om je Rooms Division ervaring te vergroten!

Naar wie zijn wij op zoek?

• MBO / HBO hotelschool of toeristische opleiding. • Enthousiast, gastvriendelijk, flexibel, stressbestendig en representatief! • Proactief en gemotiveerd. • Beheersing van de Engelse taal is vereist, Nederlands is een pré • Kennis van een derde taal is een pré • Minimaal 20 weken beschikbaar, 5 dagen in de week

Wat biedt het bedrijf?

Natuurlijk willen wij als Mövenpick dat jouw beleving bij ons optimaal is. Daarom bieden wij jou: • een salaris van €750 per maand (inclusief studievergoeding en reiskostenvergoeding); • 38-urige werkweek; • een nachttoeslag van 20% en zondagtoeslag van 5%; • nationale en internationale doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld een functie receptionist of shiftleader. En opleidingsmogelijkheden nationaal en internationaal; • een uniform, wasservice en maaltijden; • kortingen op kamers en eten en drinken binnen Mövenpick Hotels & Resorts, Accor & HR-Group; • aanbrengbonus voor een nieuwe collega; • 50% F&B korting bij verschillende hotels in Amsterdam; • diverse personeelsuitjes.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder