Facilitair leidinggevende

Mövenpick Hotel Amsterdam Facility Management stage

• Controleren en onderhouden van de contractovereenkomsten met de diverse schoonmaak / facility bedrijven. • Facturaties van de outsourced bedrijven controleren. • Controleren en rapporteren van hotelkamer inspecties en van de publieke ruimtes. A.d.h.v. een Quality Controle systeem hou je bij hoe het outsource schoonmaak bedrijf functioneert, indien het nodig is stuur je dit outsourced bedrijf aan en zoek je naar verbeter mogelijkheden. • Bijwonen van Management Meetings op dagen dat de Rooms Division Manager afwezig is. • Samenwerken met de Manager on Duty en het opvolgen van klachten m.b.t. de housekeeping afdeling. • Communicatie met de Technische dienst op het gebied van reparaties • Zorgen dat alle VIP gasten een onvergetelijk verblijf krijgen • Verantwoordelijk voor de linnenkamer; zorgen dat alle medewerkers een schoon en net uniform hebben

Naar wie zijn wij op zoek?

• MBO/HBO hotelschool, facilitair of toerisme opleiding • Zelfstandig en proactieve instelling • Representatief, gemotiveerd en leergierig • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is vereist . • Minimaal 5 maanden beschikbaar, 5 dagen in de week

Wat biedt het bedrijf?

• 38-urige werkweek • Een stagevergoeding van €750,- per maand • Zondag toeslag van 5% • Werken in een jong team met enthousiaste collega’s • Werken in een hotel (keten) met vele toekomstplannen • Uniform en wasservice vanuit het hotel • Tijdens stage uitstekende mogelijkheden voor interne trainingen en scholing. • Volop doorgroeimogelijkheden binnen Mövenpick Hotels en Resorts na je stage • Personeelskorting op overnachtingen in Movenpick hotels en Accor Hotels

Wat ga je leren?

  • Verricht facilitaire werkzaamheden
  • B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
  • B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
  • B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
  • B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
  • B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
  • B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
  • B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
  • Voert beheerstaken uit
  • P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
  • P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
  • P2-K1-W3 Beheert financiën
  • P2-K1-W4 Stemt af met het management
  • Geeft leiding
  • P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
  • P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers

lees verder