Marveltest B.V. Data-driven design stage – combineer creativiteit met marketing en e-commerce
Wil jij ontdekken hoe je jouw designskills inzet om merken zoals Skins, Dstrezzed, LaDress te laten groeien? Heb jij interesse in ondernemerschap? Bij Marveltest leer je tijdens je stage hoe je creativiteit combineert met data. Samen met ons ervaren designteam werk je aan projecten die je direct kunt testen op echte klanten en producten. Marveltest is een dynamisch, divers, en Nederlands bedrijf met een hechte, gezellige sfeer. Hier leer je door te doen, en groei je als designer! Wat ga je leren? • Ontwerpen van advertenties en visuals. • Maken van conversiegerichte landingspagina’s en websites. • Creëren en optimaliseren van e-mailcampagnes. • Leren werken met data en A/B-testen. • Samenwerken aan impactvolle customer journeys. Waarom Marveltest? Combineer kennis, praktijk en gezelligheid in een inspirerende werkomgeving. Solliciteer nu en maak impact!
Naar wie zijn wij op zoek?
Marveltest zoekt een creatieve en leergierige designstudent met een hands-on mentaliteit. Je werkt vanuit ons mooie kantoor in Amsterdam-Oost, dus we zoeken iemand die dichtbij woont of bereid is te reizen. Welke vaardigheden zoeken wij? ¦ Creativiteit & Designskills •Ervaring of affiniteit met grafisch ontwerp, UX/UI en branding. •Bekend met Figma, Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, After Effects (of bereid om te leren). ¦ Datagedreven mindset •Interesse in A/B-testen en conversie-optimalisatie. •Nieuwsgierig naar hoe design en data samenkomen. ¦ Hands-on en proactief •Zelfstandig werken en snel schakelen. •Affiniteit met e-commerce, marketing en branding. ¦¦ Extra’s die een pluspunt zijn: •Basiskennis van HTML, CSS of JavaScript. •Ervaring met Swipepages, Framer of Webflow. Bij Marveltest krijg je de kans om impact te maken en te leren van experts in design, growth en strategie. Wil jij groeien als designer en werken aan echte projecten? Schrijf ons
Wat biedt het bedrijf?
Wat bieden wij? • Praktijkervaring in marketing en e-commerce Je werkt aan echte klantprojecten en ziet direct het effect van jouw designs in advertising en conversie-optimalisatie. • Ruimte voor ontwikkeling en specialisatie Kies je eigen groeipad: UX/UI, motion design, branding, data-visualisatie of digital advertising. • Begeleiding door ervaren specialisten Leer van experts in design, marketing, data en strategie en verbeter je skills met directe feedback. • Toegang tot professionele tools Werk met Figma, Adobe Suite, Swipepages, Framer, Webflow, Klaviyo, Mailchimp, Hubspot, Mida, en nieuwe AI Tools. • Een inspirerende werkomgeving in Amsterdam-Oost Design werkt volledig op kantoor, zodat je snel kunt schakelen, samenwerken en leren van collega’s. •• Wil jij je designskills combineren met data en marketing? Stuur ons je motivatie en portfolio! digital.marveltest.com/design www.marveltest.com
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat