Leidinggevende travel & hospitality

Park Plaza Vondelpark Amsterdam (TOZI restaurant and bar) Rooms Division Management Assistant Internship - Sep 25

Ambition to become a General Manager eventually? As our Rooms Division Management Assistant Intern you get insights and experiences in the execution of managerial duties. Being located in heart of the hotel and be closely involved in the daily duties of our General Manager gives you the possibility to broaden your horizon, because as our Rooms Division Management Assistant Intern you will be more than just the friendly face of Park Plaza Vondelpark. Excited? We have more to share!

Naar wie zijn wij op zoek?

Are you the perfect match for Rooms Division Management Assistant Intern? You offer a warm welcome to all, show a passion for hospitality and ensures every guest feels valued Actively responding on guests' requests is what you do, you are passionate about exceeding their expectations and enjoy helping colleagues when needed and reaching out to take on new challenges and different ways of working You will work closely with all departments to keep operations running smoothly and to ensure that our guest experience is coordinated and seamless Helpful, can-do approach and passion for great service, will create an amazing impression each and every time. Is how people describe you. You want to drive the commercial performance of the hotel by growing sales, promoting events and other initiatives You are available for an internship with a minimum length of 5/6 months.

Wat biedt het bedrijf?

As a Rooms Division Management Assistant Intern you will receive: €750 internship allowance Tasty and healthy meal during your shift Exciting job opportunities within PPHE Hotel Group across Europe Discounted hotel rates (extends to the Radisson Hotel Group worldwide and family & friends) 50% F&B discount at our restaurants and bars (for your whole party) Annual company parties and outings Exclusive discounts in the employee benefit store (www.vipvoordeelwinkel.nl) Great (online) Learning & Development opportunities to grow your career and more…

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder