Stichting Sail Amsterdam Stage Hospitality - Sales & Accountmanagement bij SAIL Amsterdam 2025
Het hospitality team is verantwoordelijk voor inkoop (schepen/catering), verkoop van arrangementen met add-ons, klantcontact (B2B en B2C), opzetten van zakelijke side-events, de productie van de vaartochten, contractmanagement en debiteurenbeheer. Alle teamleden zijn harde werkers die van gezelligheid houden, maar ook weten wanneer er geknald moet worden. Ons uiteindelijke doel is om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk schepen kunnen gaan varen tijdens SAIL en dat de gasten op die schepen natuurlijk tevreden zijn. Hiervoor is een goede verkoop, maar ook een strakke planning van catering, schepen en goed contact met gasten van belang. Jouw werkzaamheden: - klantcontact via mail, telefoon en chat (B2B en B2C); - klanten adviseren bij de verschillende arrangementen en offertes opstellen; - contacten van potentile klanten (warme en koude leads); - bijwonen van interne en externe vergaderingen; - meedenken over de puntjes op de i de laatste maanden voor het evenement.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat voor iemand ben jij? - jij bent een doorpakker en durft initiatief te nemen; - jij houdt ervan om onderdeel van een team te worden, maar durft ook verantwoordelijkheid te nemen; - jij bent communicatief sterk in zowel Nederlands als Engels; - jij bent niet bang om de telefoon op te pakken en klanten te adviseren; - jij vindt gastvrijheid belangrijk en zet graag dat extra stapje voor je klanten. Wat verwachten we van jou? - jij bent minimaal 3 dagen in de week beschikbaar om mee te werken op ons kantoor; - jij hebt al enige ervaring opgedaan in de horeca/hospitality; - jij staat ervoor open om na je stage door te werken om SAIL mee te maken in augustus en al jouw werk in uitvoering te zien.
Wat biedt het bedrijf?
Wat bieden wij jou? - een gezellig team met verschillende achtergronden in de hospitality en event industrie; - de mogelijkheid om al jouw talenten, leergierigheid en ambitie in te zetten bij het uitvoeren van de geschetste werkzaamheden; - een jonge, dynamische omgeving; - afwisselende, uitdagende werkzaamheden; - dagelijks een gratis, gezamenlijke lunch; - een leuke werkplek met uitzicht op het water; - stagevergoeding.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën