Facilitair leidinggevende

Swissotel A'dam Wij zijn op zoek naar De leidinggevende in spé

Als stagiair van de afdeling housekeeping ben je samen met de andere supervisors van Housekeeping verantwoordelijk voor een representatieve en service gerichte afdeling. Dit betekent dat je je leidinggevende capaciteiten kunt oefenen en kunt ervaren wat voor een soort leidinggevende je bent. Gedurende de stage word je begeleid door de Executive Housekeeper. Behalve dat je bij SwissĂ´tel Amsterdam veel kunt leren, kun je hier ook een hele leuke en gezellige tijd hebben. De cultuur is open, warm en direct waardoor iedereen prettig met elkaar samenwerkt. Werkzaamheden Housekeeping Supervisor: - Aansturen van werkzaamheden door eigen medewerkers: kamermeisjes, minibar medewerkers, avond medewerkers en medewerkers van de schoonmaak van publieke ruimtes; - Controleren van kamers en publieke ruimtes; - Afstemmen van werkzaamheden, vragen en klachten met andere afdelingen

Naar wie zijn wij op zoek?

Doorzettingsvermogen en de wil om te leren

Wat biedt het bedrijf?

Een gezellig team en bij geschiktheid (en beschikbaarheid) een baan

Wat ga je leren?

  • Verricht facilitaire werkzaamheden
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
  • Voert beheerstaken uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W3 Beheert financiën
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W4 Stemt af met het management
  • Geeft leiding
  • P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
  • P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers

lees verder