The Highlander Front-office stage The Highlander, Amsterdam
Voor onze hotels van de Highland Group in hartje Amsterdam zoeken wij stagiair(e) Front-Office. Highland Group een familiebedrijf die zes succesvolle hotels bezit in het centrum van Amsterdam. Elke hotel heeft z'n eigen identiteit en doelgroep. Dit zijn hotel The Highlander, Hotel Sint Nicolaas, The Highland House, Hotel Tourist Inn, Mister Highland Hotel en Highland Atlantis Hotel. Wij zijn een gecertificeerd leerbedrijf en besteden veel aandacht aan ontwikkeling en opleiding. Stagiair(e) Frontoffice Als Frontoffice stagiair(e) ondersteun je de Frontoffice medewerker(s). Je bent voor onze gasten het eerste aanspreekpunt. Je bent hiervan bewust en je benadert en informeert gasten op een gastvrije en vriendelijke manier. Door jouw professionele werkhouding en representatieve uitstraling voelen de gasten zich direct thuis. Het werken in teamverband moet voor jou geen probleem zijn. Flexibiliteit en collegialiteit zijn woorden die jou op het lijf geschreven staan
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat verwachten wij van jou? • Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift. Een eventuele derde taal is een pré; • Je kunt in teamverband werken; • Je bent gastgericht “service with a smile” en collegiaal; • Je werkt nauwkeurig en secuur; • Je bent representatief, communicatief en sociaal vaardig; • Je bent beschikbaar om ook in de weekenden te werken.
Wat biedt het bedrijf?
Waarom werken in onze hotels? • Informele werksfeer waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat en eigen inbreng wordt gewaardeerd; • Kleinschalige hotels waardoor je een veel verantwoordelijkheden krijgt en je naast Front office medewerker de rol van reserveringen en Guest relations vervuld; • Goede stagebegeleiding en gerichte feedbackmomenten; • Een stagevergoeding van €600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week; • Mogelijkheid tot een contract na je stage; • Verschillende bedrijf uitjes met het hele Highlander team!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie