Leidinggevende travel & hospitality

The Lancaster Hotel Amsterdam Uitdagende All-Round Stage

Ben jij een gastvrouw/heer in hart en nieren, vind je het leuk om het mensen naar de zin te maken en houd jij wel van afwisseling? Lees snel verder, want wij zijn op zoek naar jou! Wat ga je doen? Je bent hét aanspreekpunt voor onze gasten en voorziet hen van alle informatie die ze nodig hebben. Je helpt gasten bij het inchecken, legt uit waar ze vanmiddag de leukste musea kunnen vinden en wat er verder op het moment in de stad te doen is. De volgende dag ben je al vroeg uit de veren, want je draait mee met het ontbijt en als het ontbijt is afgelopen sta je nog even achter de bar. Andere dagen controleer je tijdens een avonddienst kamers en vertel je gasten waar ze de lekkerste sushi kunnen eten. Als Stagiaire allround is geen dag hetzelfde in ons hotel. En dat is wat jouw stageperiode zo leuk maakt! Je geniet van het enthousiasme van de gasten en doet er alles aan om hen van uitstekende service te voorzien. Want ben jij blij, dan zijn je gasten dat ook!

Naar wie zijn wij op zoek?

Wat we vragen - Je volgt een relevante opleiding - Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Spreek je ook nog (een beetje) Frans, Duits of Spaans? Dan zijn wij daar heel blij mee! - Je woont in de regio Amsterdam; - Wisselende diensten zijn mogelijk voor je.

Wat biedt het bedrijf?

Wie zijn wij? The Lancaster hotel Amsterdam is een 4 sterren hotel met 122 kamers, gelegen aan de Plantage Middenlaan in het centrum van Amsterdam. We richten ons naast de toeristische gast ook op de zakelijke markt. Onze gasten kunnen zichzelf in- en uitchecken bij een van onze self check in desks. Onze front office begeleidt onze gasten tijdens dit proces en is als host het gezicht van The Lancaster Hotel. Wat kun je verwachten? Een dynamische en collegiale werkomgeving; Een afwisselende en leerzame stage; Ruimte voor eigen creativiteit en initiatief; Een stagevergoeding; Doorgroeimogelijkheden na je stage; Korting op overnachtingen en F&B binnen de hotels Eden Hotels.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder