Junior accountmanager

the Right Service Junior Accountmanager bij Bedrijfspresentatie - Start je Carrière in Bedrijfsontwikkeling

Als Junior Accountmanager bij Bedrijfspresentatie start je de dag met het onderzoeken van de customer journey en het in kaart brengen van de markpositie van de onderneming. Je analyseert deze gegevens en vertaalt trends naar commerciële kansen. Op de afdeling marketing en communicatie ben je verantwoordelijk voor het inventariseren van wensen en behoeften van klanten en het uitvoeren van marketing- en communicatieactiviteiten. Daarnaast voer je accountmanagement taken uit, zoals het maken van accountanalyses, het opstellen en coördineren van accountplannen en het onderhouden van een relatienetwerk. Je bent ook betrokken bij het commerciële traject, van het voorbereiden van verkooptrajecten tot het voeren van verkoopgesprekken en het aanbieden van producten. After sales en het interne ordertraject behoren eveneens tot je verantwoordelijkheden.

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn op zoek naar een student of werknemer met sterke schriftelijke en mondelinge spreekvaardigheid in zowel Nederlands als Engels. De ideale kandidaat heeft een probleemoplossende en oplossingsgerichte mentaliteit, en een positieve, gemotiveerde mindset die helpt om te gaan met verschillende soorten klanten. Verder is een open geest voor veranderende prioriteiten en bedrijfsprocessen belangrijk, evenals gemiddelde IT-vaardigheden (zoals surfen op het web en navigatie met meerdere vensters). Een verlangen om in een teamverband te werken is essentieel.

Wat biedt het bedrijf?

ServiceRight is een snelgroeiend bedrijf dat een gemotiveerde en gezellige werksfeer biedt. We hechten veel waarde aan de ontwikkeling van onze medewerkers en bieden volop mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei. Door onze focus op nieuw talent is er altijd ruimte voor nieuwe teamleden, met de kans om door te groeien vanuit hun stage. Je krijgt de kans om mee te werken aan uitdagende projecten en waardevolle ervaring op te doen in een dynamische omgeving.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder