Lindner Hotel Antwerp (JDV by Hyatt) "Front-line Hospitality: Ontdek de Kunst van Gastvrijheid bij Lindner Hotels Antwerp"
Als front-office stagiaire bij Lindner Hotels Antwerp werk je op de receptieafdeling en ben je verantwoordelijk voor het verwelkomen van gasten, in- en uitchecken, het beantwoorden van vragen en het verlenen van uitstekende service. Je beheert reserveringen, handelt betalingen af en lost eventuele problemen of klachten van gasten op. Je werkt samen met andere afdelingen om gastbehoeften te vervullen. Je leert communicatievaardigheden, klantenservice, probleemoplossing en organisatie. Je krijgt inzicht in hotelprocessen en ontwikkelt vaardigheden op het gebied van teamwork, stressbestendigheid en time management. Een dynamische leerplaats waar je praktische ervaring opdoet en je voorbereidt op een carrière in de front-office of hospitality management.
Naar wie zijn wij op zoek?
Een front-office student bij Lindner Hotels Antwerp moet beschikken over een vlotte babbel, uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid om gasten vriendelijk en professioneel te woord te staan. Oog voor details is belangrijk bij het beheren van reserveringen en het uitvoeren van nauwkeurige administratieve taken. Daarnaast is stressbestendigheid cruciaal om rustig te blijven en effectief te kunnen handelen tijdens drukke momenten. Probleemoplossend vermogen stelt hen in staat om snel en doeltreffend te reageren op uitdagingen. Teamworkvaardigheden zijn essentieel voor een goede samenwerking met collega's en andere afdelingen. Flexibiliteit en aanpassingsvermogen zijn nodig om te kunnen omgaan met verschillende situaties en gastverzoeken. Technologische bekwaamheid, zoals het werken met reserveringssystemen, is ook belangrijk.
Wat biedt het bedrijf?
Als leerbedrijf biedt Lindner Hotel Antwerp de student of werknemer diverse voordelen. We bieden uitstekende doorgroeimogelijkheden, waarbij we geloven in het bevorderen van interne talenten. Er bestaat een kans op een vaste aanstelling na een succesvolle stageperiode, afhankelijk van beschikbare vacatures en prestaties. Daarnaast hebben we een gezellige lunchruimte waar je kunt ontspannen en genieten van maaltijden. We hechten veel waarde aan teamwork en streven naar een hecht en ondersteunend team, waarin samenwerken en plezier hebben centraal staan. Bovendien bieden we een stimulerende werkomgeving waarin je kunt leren en groeien, met ondersteuning van ervaren professionals. Bij Lindner Hotel Antwerp krijg je de kans om je vaardigheden verder te ontwikkelen, waardevolle ervaring op te doen en deel uit te maken van een warm en betrokken team.
Wat ga je leren?
- Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten
- B1-K1-W1 Informeert en assisteert passagiers/gasten
- B1-K1-W2 Zorgt voor veiligheid en naleving van regels
- B1-K1-W3 Werkt samen in een (internationaal) team
- Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Handelt passagiers en bagage af
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Handelt bijzondere bagage af
- Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Bereidt de vlucht voor
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt cabinewerkzaamheden af