Legal, Insurance & HR Services Specialist

Gemeente Apeldoorn Hey teamplayer, klaar om alles te leren over adresonderzoeken, verhuismutaties en procedures binnen Burgerzaken?

Je ondersteunt (36 uur) bij het juist registreren van adresgegevens in de Basisregistratie Personen en stelt op basis van meldingen en signalen een onderzoek in naar de feitelijke woon- en leefsituatie van personen. Je ondersteunt bij het voeren van een administratief onderzoek. Denk hierbij aan (online) onderzoek van informatie, contact met inwoner en instanties, rapporteren van bevindingen en het nemen van besluiten. Je ondersteunt bij het beoordelen of personen in aanmerking komen voor inschrijving op een briefadres. Je ondersteunt bij het verwerken van adresmutaties en postafhandeling.

Naar wie zijn wij op zoek?

Als wij vrienden vragen om jou te omschrijven zeggen ze natuurlijk allemaal dat jij enthousiast bent, graag samenwerkt en ook nauwkeurig kan werken. Verder beheers je de Nederlandse taal goed. Deze stage is geschikt voor een juridische opleiding op mbo-niveau.

Wat biedt het bedrijf?

Dit bieden we je • Een maandelijkse stagevergoeding van € 400,- bruto per maand. • Goede feedback waar je écht wat aan hebt. • Een leerzame en interessante stageplek. Goede aanvulling op je cv dus! • Stageopdrachten die passen bij wat jij wilt leren. • Ruimte om initiatieven te nemen. Jouw frisse blik kunnen wij goed gebruiken! • Begeleiding door een ervaren medewerker. • Mogelijkheid om deel te nemen aan het Jong Ambtenaren netwerk (JAN) van de gemeente Apeldoorn. Zien we jou bij onze volgende bootcamp of leerzame lezing? • Een mooie werkplek midden in het centrum van Apeldoorn. Met een goed restaurant en de lekkerste koffie van onze koffiecorner.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Ondersteunt bij juridische en HR adviestrajecten
  • P5-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P5-K1-W2 Ondersteunt juridische of hr aanvragen en opdrachten
  • P5-K1-W3 Stelt standaarddocumenten op of vult ze in

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder