Zelfstandig medewerker leisure & hospitality

RCN de Roggeberg Begroet jij de gasten met een grote glimlach? Wordt frontoffice medewerker vakantiepark RCN de Roggeberg!

Wil jij onze gasten, van klein tot groot, de vakantie van hun leven geven? Dan ben je bij RCN de Roggeberg op het juiste adres! Als frontoffice medewerker ontvang je gasten aan de receptiebalie. Je verwerkt hun reserveringen en zorgt voor een warm welkom. Daarnaast geef je hen informatie over de omgeving, je verkoopt producten, zorgt vooruitgifte van fietsen e.d. Naast het gastcontact nemen we je mee in een stukje administratieve afhandeling. We zien graag je reactie tegemoet.

Naar wie zijn wij op zoek?

Ben jij… - Enthousiast - Gemotiveerd - Leergierig - Gastgericht - Doorzetter - Teamplayer - Creatief - Sportief Werk je graag met mensen en wil je graag je handen uit de mouwen steken? En kun je ons een recent VOG aanleveren? Dan zijn wij opzoek naar jou!

Wat biedt het bedrijf?

RCN de Roggeberg biedt de leukste stage in de toeristische sector met zeer afwisselende werkzaamheden. Als je bij ons stage komt lopen krijg je €125,- stagevergoeding per week op basis van een werkweek van 38 uur. Het is mogelijk om gratis op het park te verblijven tijdens jouw stage. Daarnaast mag je, als je niet beschikt over een geldig OV-studentenreisproduct, maximaal één keer per week je reiskosten van en naar huis declareren. Je krijgt begeleiding van een gediplomeerde praktijkopleider, met een SBB-erkenning. Wil jij makkelijk en snel in contact komen? Stuur dan snel een mail naar g.luik@rcn.nl voor vragen of sollicitatie . Bellen mag ook: 088-1665200

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder