Leidinggevende travel & hospitality

Hotel Restaurant de Maasparel

Als leidinggevende ben jij het aanspreekpunt van de receptie. Jij weet alle ins- en outs, en wanneer medewerkers vragen hebben, heb jij je antwoord al klaar liggen. Je blijft communiceren tussen de medewerkers, aangezien dat alles vanuit de receptie aangestuurd wordt. Verder ben jij het ontvangstplaatje van het bedrijf en dient de gasten een goede, eerste indruk te geven van ons hotel. De belangrijkste taken die je leert in het in- en uitchecken van gasten, vragen beantwoorden, oplossen van problemen/klachten, het maken van reserveringen en het beantwoorden van de telefoon. Verder is de plaats zeer toeristisch en zijn wij een informatiepunt. Er lopen dus geregeld gasten bij ons binnen die informatie over onze omgeving willen. Jij kunt de gasten deze informatie uiteraard zonder problemen geven. Deze stage wordt ook gecombineerd met het helpen in de bediening. Kortom; je hoeft je nooit te vervelen. Deze stage is alles, behalve saai!

Naar wie zijn wij op zoek?

Jij als student; ben leergierig en hebt geen 9-5 mentaliteit, en wil graag wat leren van onze jonge professionals. Je hebt een verzorgde uitstraling en je weet je communicatief netjes uit te drukken. Je draagt graag een steentje bij aan het teamresultaat en bent flexibel inzetbaar. Verder vind je het geen probleem om ook in de weekenden, op feestdagen en tijden schoolvakanties te werken. Kwaliteit en tevredenheid is voor jou belangrijk, en je zet je voor 100% in om het beste uit jezelf te halen. Alles voor een optimale beleving van onze gasten!

Wat biedt het bedrijf?

Wij zijn een hecht en jong team, van ongeveer 30 vaste medewerkers! Waarin we je de kans bieden om een toffe stage te hebben. Door een korte inwerkperiode, proberen we je daarna zoveel mogelijk zelfstandig te laten zijn. Daarbij horen ook verantwoordelijkheden en kennis. Benodigde kennis en verantwoordelijkheid nemen leer je allemaal gedurende je stage. Wij hebben geen geheimen en willen je alle fijne puntjes van de horeca laten zien. Hoe is het gesteld met je Mensenkennis? Telefoongesprekken voeren? Gasten voorzien van nodige informatie? E-mails beantwoorden? Overleggen met het personeel? Zelf-initiatief nemen?

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder