Pellikaan Arkel Ben jij die veelzijdige medewerker die een afwisselende kantoorbaan zoekt... Solliciteer dan bij ons!
We zijn op zoek naar een veelzijdig administratief medewerker. Je krijgt een afwisselende baan, met allerlei administratieve en (verkoop)ondersteunende werkzaamheden. De functie bestaat uit eigenlijk uit 3 rollen met verscheidende taken. De eerste rol als administratief medewerker omvat het beheren van de klant- en leveranciersgegevens, verwerken van inkoop- en verkoopfacturen en de algemene financiƫle administratie. Bij de tweede rol als ondersteuning voor de verkoop voer je bestellingen in en zet je deze door naar de logistieke afdeling. Daarnaast zorgt je voor het actueel houden van de verkoopprijzen en ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. In je derde rol is als receptioniste / telefoniste beantwoord je telefonische oproepen, ontvang je bezoekers en behandel je de algemene e-mails.
Naar wie zijn wij op zoek?
Veelzijdig en flexibel om verschillende rollen te combineren Werken met verschillende informatiestromen en snel kunnen schakelen Probleemoplossend, accuraat, aandacht voor detail en klantgericht Communicatief vaardig en de Nederlandse taal beheers je goed in woord en geschrift
Wat biedt het bedrijf?
We zijn een familiebedrijf waar persoonlijke betrokkenheid, zeker ook voor onze medewerkers erg belangrijk is. We hebben korte lijnen binnen de organisatie en communicatie gaat vooral informeel. Je komt werken in een klein team, waarin er ook ruimte is voor gezelligheid en ontspanning. Bij ons krijg je voor een stage altijd een vergoeding en bij leerbanen bieden we een goed salaris met uitstekende arbeidsvoorwaarden. Ook zijn er na je stage of leerbaan veel doorgroeimogelijkheden en kun je een vast dienstverband tegemoet zien (na gebleken geschiktheid).
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring
- Met uitzicht op een vaste baan