Albert Heijn Manager retail
Als leidinggevende bij de Albert Heijn help je ook bij het lossen van de vrachtwagens en vul je ook de schappen. Je zorgt ervoor dat de winkel er verzorgd uitziet en je helpt klanten als zij een product niet kunnen vinden. Dit doe je samen met jouw team. Zo help je elkaar en is het iedere dag weer gezellig. Voor deze functie moet je een aanpakker zijn. Je bent een teamplayer, en Je vindt het leuk om in teamverband te werken en klanten tevreden te houden
Naar wie zijn wij op zoek?
Bij Albert Heijn geloven we in de kracht van bevlogen teams. Met bevlogen teams bedoelen we enthousiaste teams waarbij je enerzijds jezelf kan zijn en dat je je veilig, geaccepteerd en gewaardeerd voelt. Maar anderzijds ook waar we elkaars talenten versterken, we elkaar stimuleren en naar elkaar luisteren. Want zo kunnen we samen het verschil maken in het leven van onze klanten. Bevlogen teams spelen namelijk snel in op veranderende klantbehoeften en steeds ingewikkeldere uitdagingen. En dat is nodig om onze missie ‘Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.’ waar te maken. Hoe bouw je aan een bevlogen team? Onze 5 gedragingen, dus hoe we allemaal werken, vormen de basis van een bevlogen team. Ze zorgen ervoor dat we een sfeer creëren die stimuleert en enthousiasmeert om onszelf te overtreffen. Een bevlogen team worden gaat niet vanzelf, het is belangrijk om hier tijd en moeite in te steken en van elkaar te leren.
Wat biedt het bedrijf?
De wereld om ons heen is de afgelopen jaren in rap tempo veranderd: en hoe! Die veranderingen hebben impact in het leven van onze klanten, collega’s en partners. En dus ook op Albert Heijn. Voor ons is het belangrijk dat we weten wat er aan de keukentafel besproken wordt, dat we weten wat er leeft. We zijn op weg naar een nieuwe wereld met nieuwe kansen maar ook met nieuwe uitdagingen. Bijvoorbeeld de veranderingen op de arbeidsmarkt, de kosten van energie en grondstoffen, inflatie die nog niet eerder zo hoog was waardoor onze klanten de pijn in hun portemonnee voelen, de verantwoordelijkheid die we hebben om te verduurzamen en verregaande technologische ontwikkelingen en digitalisering. Daarom hebben we opnieuw nagedacht over onze antwoorden om de komende jaren samen onze ambities te realiseren. Natuurlijk met onze missie als kompas.
Wat ga je leren?
- Werkt mee aan hospitality, advies en verkoop
- B1-K1-W1 Ontvangt klanten en verleent service
- B1-K1-W2 Voert (advies)gesprekken
- B1-K1-W3 Handelt de verkoop af
- B1-K1-W4 Ondersteunt het retailteam tijdens de werkzaamheden
- Begeleidt retailondersteunende processen
- B1-K2-W1 Begeleidt de goederenstroom
- B1-K2-W2 Begeleidt de artikelpresentatie en/of visual merchandising
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Informeert retailteam over trends, bedrijfsvoering en visie
- B1-K2-W4 Initieert en/of begeleidt verbeterprocessen binnen de eigen afdeling of vestiging
- B1-K2-W5 Profileert de organisatie in de lokale markt
- Voert taken omtrent personeelsmanagement uit
- B1-K3-W1 Maakt werkplanningen
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Voert activiteiten uit ten behoeve van in- en uitstroom van medewerkers
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Voert activiteiten uit ten behoeve van beoordelen en ontwikkelen van medewerkers
- B1-K3-W4 Voert activiteiten uit ten behoeve van het verzuimbeleid
- Geeft tactisch leiding aan de eigen afdeling of vestiging
- B1-K4-W1 Stelt doelstellingen op voor de eigen afdeling of vestiging
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K4-W2 Interpreteert beschikbare operationele gegevens voor strategische verbeteringen
- B1-K4-W3 Onderzoekt nieuwe kansen
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring