IT Local Servicegerichte ICT-stagiair
Een digitale werkplek en apps die het altijd en overal doen... dat maakt de medewerkers van onze klanten blij. Help jij hen als stagiair op onze servicedesk om dat goede gevoel te behouden? Het servicedeskteam is het eerste aanspreekpunt bij storingen in hard- en software. Als stagiair kun je diverse problemen direct zelfstandig oplossen. Als je de storing niet zelf op kunt lossen, zet je deze uit bij een collega. Alle storingen meld je in ons ticketsysteem. Verder installeer je computers, besturingsprogramma’s en software, voer je nulmetingen uit op systemen die al in gebruik zijn, zorg je voor herinrichting en monitoring van bestaande systemen en neem je eventuele ‘huishoudelijke taken’ op je. Om deze werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren maak je gebruik van verschillende applicaties.
Naar wie zijn wij op zoek?
We zoeken een daadkrachtige stagiair die goed is of goed wil worden in het beantwoorden van technische en functionele vragen en het oplossen van eventuele storingen. Ervaring met Microsoft 365, Power Apps, Azure en Windows-omgevingen is fijn, net als een oplossingsgerichte instelling.
Wat biedt het bedrijf?
- Een leerzame en leuke tijd op de servicedesk van een professioneel IT-bedrijf. - Afwisseling! In werkzaamheden, maar ook in klanten. Onze klanten zijn heel divers en dat merk je als je onderdeel uitmaakt van het team. Neem nou een printprobleem: daarvoor kan een kleuterleidster die geen kleurplaat kan afdrukken bellen, maar ook een kapitein die de haven van Dubai wil uitvaren en zijn vrachtbrief niet kan printen. - De mogelijkheid om een interessante opdracht uit te voeren. Vaak met een innovatief karakter en waarbij je als stagiair veel vrijheid hebt. - Goede begeleiding, je stagebegeleider is altijd een ervaren IT Local-medewerker. - Hulpvaardige collega’s die jou ook als collega zien. - Een moderne werkplek en spullen om je werk te doen. - Een stagevergoeding van € 250,- per maand. Iedere werkdag een ‘lunch van de zaak’. - Heel veel andere dingen die het werken bij IT Local leuk en waardevol maken en die je op de Werken bij-pagina van onze website kunt vinden.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat