E-commerce specialist

Neofollics Dit is geen koffiehaalstage! Wij bieden een uitdagende meewerkstage waarbij je direct meedraait in ons marketingteam.

Stage E-commerce & Online Marketing bij Neofollics in Arnhem! Duik in de wereld van internationale e-commerce bij dé specialist in wetenschappelijke haargroeioplossingen. Geen koffie halen, maar écht meedraaien! Je ondersteunt direct onze SEA- en SEO-specialisten: help met zoekwoordenonderzoek (Semrush), analyseer campagneresultaten (GA4, Tracify, Google Ads) en optimaliseer content op ons Shopify-platform. Krijg inzicht in e-mailmarketing (Klaviyo) en projectmanagement (Asana). Leer werken met een moderne marketing tech stack en draag bij aan onze online groei. Ontwikkel onmisbare skills in een dynamisch team en een topbegeleiding . Klaar om te leren en impact te maken?

Naar wie zijn wij op zoek?

Ben jij die enthousiaste MBO student (Marketing, E-commerce, Communicatie) met een passie voor de online wereld, specifiek SEA & SEO? We zoeken een leergierig en proactief talent dat analytisch sterk is en graag met data duikt (Google Analytics, Google Ads). Ben je nauwkeurig, creatief in het bedenken van oplossingen en communicatief vaardig (NL uitstekend, EN is een pré)? Dan pas jij perfect in ons team in Arnhem! Affiniteit met gezondheid/beauty is mooi meegenomen. Laat zien wat je kunt!  

Wat biedt het bedrijf?

- Een Top Leerervaring: Een uitdagende en leerzame meewerkstage bij een innovatief, wetenschappelijk gedreven en internationaal opererend e-commerce bedrijf.   - Professionele Begeleiding: Directe en deskundige begeleiding van vak specialisten, plus een vaste stagebegeleider. We bieden ruimte voor jouw ideeën en initiatieven.   - Hands-on Tooling Ervaring: De kans om praktijkervaring op te doen met een moderne en zeer relevante set aan marketing tools: Semrush, Google Analytics 4, Google Ads, Tracify, Klaviyo, Asana en Shopify. Deze ervaring is goud waard voor je CV!   - Dynamische Werkomgeving: Een inspirerende werkplek op ons kantoor in Arnhem, waar je deel uitmaakt van een enthousiast en gedreven team.  

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder