Siga Mode Mediavormgever voor een toonaangevende mode boetiek
Ben jij een ambitieuze en leergierige student die 24/7 bezig is met Instagram, Facebook en Pinterest? Is mode jouw passie en volg jij de tofste influencers en fashion bloggers op de voet? Ben jij op de hoogte van de laatste trends op het gebied van mode en social media en wil jij daarnaast leren over hoe het er echt aan toe gaat bij een boetiek? Dan is deze veelzijdige stage bij Siga Mode - by Siga. iets voor jou! Je werkzaamheden zijn ; Productfoto's maken en Photoshoppen Productomschrijvingen maken Het plannen, creëren en implementeren van online & offline marketing strategieën Het bedenken en vormgeven van content (nieuwsbrieven, instagram post & stories, advertenties, flyers, acties, product omschrijvingen, blogposts etc.) Het opzetten van collabs met influencers en bloggers Het beheren en monitoren van de social media kalender Online followers base vergroten Het signaleren van trends en ontwikkelingen Ondersteunen in de dagelijkse werkzaamheden
Naar wie zijn wij op zoek?
Volgt een VMBO-niveau 4 opleiding in de richting Online Marketing, Media Informatie en Communicatie of een andere relevante creatieve opleiding Houd van creëren/schrijven en schud met gemak een blogpost, instastory of korte tekst uit de mouw Passie voor mode Goed gevoel voor fotografie Excellente communicatie vaardigheden in zowel Nederlands als Engels Oog voor detail Zowel stipt als flexibel Neemt initiatief, heeft leuke ideeën en weet prioriteiten te stellen Leergierig, gemotiveerd, harde werker en stressbestendig Kennis van Adobe Creative Suits (PS, AI, ID) en Excel
Wat biedt het bedrijf?
Een super leerzame stageperiode met veel vrijheid, ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheden Een stageperiode voor de duur van 5-6 maanden Startdatum vanaf augustus / september, met de mogelijk om eerder (evt. part-time) te beginnen in overleg Een passende stagevergoeding en personeelskorting
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)