E-commerce specialist

Skapa Global de tofste e-Commerce stage!

Wat je gaat doen We zien Marketing & Sales als de basis van onze merken en webshops. Jij bent student aan een commercile economie, e-commerce, communicatie of andere relevante opleiding en hebt affiniteit met marketing & sales. De opdracht bestaat uit een aantal stappen; 1. Bedenk samen met de E-store en Marketing managers een plan van aanpak om de omzet en het aantal bezoekers van de websites te laten groeien. (SEO/CRO) 2. Product management, jij zorgt ervoor dat de juiste producten en juiste informatie in heel Europa online komen! 3. Social media management voor onze websites ( Facebook, Instagram, Pinterest) 4. Ondersteunen bij creatie website content ( Video’s, foto’s, teksten)

Naar wie zijn wij op zoek?

Jij bent iemand die; • Een positieve mindset heeft • Een enorm frisse ondernemende drive heeft • Goed kan analyseren en secuur werkt • Goed kan luisteren • Zelfstandig kan werken • Je bent Computer Savy (hoge handelingssnelheid) • (basis) ervaring met shopify is een pr evenals tafeltennis skills

Wat biedt het bedrijf?

Kom jij ons dreamteam versterken? Dan krijg jij van ons: • Een stage vergoeding • Korting op producten die wij verkopen • Ongekend goede werksfeer waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan. Ons team bestaat uit mensen die het maximale uit zichzelf en teamgenoten willen halen. • Een platte organisatie in de breedste zin van het woord. Zo kun je gewoon een biertje drinken met de baas.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder