E-commerce specialist

Nauta Group B.V. Stage E-commerce Specialist bij Nauta Group – Ontdek de wereld van digitale marketing en customer experience!

Stage E-commerce Specialist bij Nauta Group – Jouw kans om impact te maken! Tijdens je stage krijg je de kans om aan diverse uitdagende projecten te werken: Customer journey optimalisatie - Je analyseert en visualiseert de klantreis, onderzoekt website- en webshopverkeer en identificeert verbeterpunten. Jouw inzichten dragen bij aan een optimale klantervaring en een sterke marktpositie. Marketing en communicatie - Van het opzetten van digitale campagnes tot webcare: je helpt mee met e-mailmarketing, social media en het verzamelen van klantinzichten. Zo zorg je ervoor dat onze online communicatie altijd on point is! Data-analyse en optimalisatie - Door commerciële data te verzamelen en analyseren, ontdek je wat werkt (en wat niet). Je monitort marketingacties en stelt verbeteringen voor om onze conversie en klantinteractie te verhogen. Content creatie en beheer - Je creëert content voor de website en social media-kanalen en beheert deze content binnen het CMS.

Naar wie zijn wij op zoek?

Heb jij een passie voor e-commerce, online marketing en data-analyse? Wil je leren hoe je webshops optimaliseert en conversies verhoogt? Dan is deze E-Commerce Specialist stage bij Nauta Group echt iets voor jou!

Wat biedt het bedrijf?

De Nauta Group is een (h)echt en gezellig familiebedrijf. Hoe gaat het met je? En heb je nog leuke plannen voor de komende dagen? Het zijn vragen die je vaak hoort in onze wandelgangen. We houden van persoonlijk contact met elkaar, en naar onze klanten. Het is één van de onderdelen van ons bedrijf die het werken bij Nauta zo leuk maakt! Er heerst een fijne werksfeer waar we regelmatig leuke borrels, waaronder iedere week onze vrijdagmiddagborrel, maar ook sportieve activiteiten organiseren! Denk aan een padel clinic, volleybaltoernooi, voetballen en andere sportieve activiteiten.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder