Zelfstandig medewerker leisure & hospitality

EuroParcs Beekbergen Ben jij het visitekaartje van het vakantiepark? Kom dan stage lopen bij ons op de front office!

Als stagiair receptionist verricht je uiteenlopende werkzaamheden in de receptie en de naastgelegen horeca/ parkshop of ter ondersteuning jouw collega's. Als stagiair verzorg jij het in- en uitchecken van onze gasten en behandel jij alle vragen en verzoeken van gasten met betrekking tot informatie over de faciliteiten op ons park en over de omgeving. Ook zal het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en het maken van reserveringen tot de taken behoren. Uiteindelijk zul je zelfstandig kunnen functioneren en wordt daar waar nodig eigen initiatief verwacht. Verder bestaan je taken uit: Verrichten van receptiewerkzaamheden, zoals in- en uitchecken van gasten; Alle voorkomende administratieve werkzaamheden. Het verzorgen van horeca gerelateerde zaken (parkshop en lobby)

Naar wie zijn wij op zoek?

Wie zoeken wij? Iemand met een vriendelijke lach, die zorgt voor een gastvrij ontvangst. Je hebt het lof om aan te geven wat jij wil leren om zo het optimale uit je stage te halen. Je bent stressbestendig en kan goed zelfstandig werken. Verder vragen wij: Je volgt een MBO-opleiding; Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; Parttime of fulltime beschikbaar (24 - 38 uur per week).

Wat biedt het bedrijf?

Als stagiair(e) bij EuroParcs Beekbergen maak jij echt onderdeel uit van het team. We laten je met zo veel mogelijk facetten in aanraking komen zodat je een berg aan ervaring opdoet. Voor jouw inspanningen krijg je natuurlijk een lekkere stagevergoeding. Wil je na jouw stage blijven werken op het park? Dan kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden! Verder bieden wij: Een stagevergoeding en een stageperiode van 20 weken of meer; Professionele begeleiding tijdens je stage; De mogelijkheid om na je stage te blijven werken bij EuroParcs!

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie

lees verder