EuroParcs Beekbergen Ben jij het visitekaartje van het vakantiepark? Kom dan stage lopen bij ons op de front office!
Als stagiair receptionist verricht je uiteenlopende werkzaamheden in de receptie en de naastgelegen horeca/ parkshop of ter ondersteuning jouw collega's. Als stagiair verzorg jij het in- en uitchecken van onze gasten en behandel jij alle vragen en verzoeken van gasten met betrekking tot informatie over de faciliteiten op ons park en over de omgeving. Ook zal het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en het maken van reserveringen tot de taken behoren. Uiteindelijk zul je zelfstandig kunnen functioneren en wordt daar waar nodig eigen initiatief verwacht. Verder bestaan je taken uit: Verrichten van receptiewerkzaamheden, zoals in- en uitchecken van gasten; Alle voorkomende administratieve werkzaamheden. Het verzorgen van horeca gerelateerde zaken (parkshop en lobby)
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie zoeken wij? Iemand met een vriendelijke lach, die zorgt voor een gastvrij ontvangst. Je hebt het lof om aan te geven wat jij wil leren om zo het optimale uit je stage te halen. Je bent stressbestendig en kan goed zelfstandig werken. Verder vragen wij: Je volgt een MBO-opleiding; Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; Parttime of fulltime beschikbaar (24 - 38 uur per week).
Wat biedt het bedrijf?
Als stagiair(e) bij EuroParcs Beekbergen maak jij echt onderdeel uit van het team. We laten je met zo veel mogelijk facetten in aanraking komen zodat je een berg aan ervaring opdoet. Voor jouw inspanningen krijg je natuurlijk een lekkere stagevergoeding. Wil je na jouw stage blijven werken op het park? Dan kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden!
Wat ga je leren?
- Verricht facilitaire werkzaamheden
- B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
- B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
- B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
- B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
- B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
- B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
- B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
- Voert beheerstaken uit
- P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
- P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
- P2-K1-W3 Beheert financiën
- P2-K1-W4 Stemt af met het management
- Geeft leiding
- P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
- P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers