EuroParcs Maasduinen Stagiaire receptie op EuroParcs Maasduinen
Wat ga je doen? Als stagiair receptionist verricht je uiteenlopende werkzaamheden in de receptie of ter ondersteuning van jouw collega's. Als stagiair verzorg jij het in- en uitchecken van onze gasten en behandel jij alle vragen en verzoeken van gasten met betrekking tot informatie over de faciliteiten op ons park en over de omgeving. Ook zal het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en het noteren van reserveringen tot de taken behoren. Uiteindelijk zal je zelfstandig kunnen functioneren en wordt daar waar nodig eigen initiatief verwacht. Verder bestaan je taken uit: • Verrichten van receptiewerkzaamheden, zoals in-en uitchecken van gasten • Alle voorkomende klein administratieve werkzaamheden
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie zoeken wij? Iemand met een vriendelijk lach, die zorgt voor een gastvrij ontvangst. Je hebt het lof om aan te geven wat jij wil leren om zo het optimale uit je stage te halen. Je bent stressbestendig en kan goed zelfstandig werken. Je bent woonachtig in de omgeving Limburg / Brabant. Verder vragen wij: • Je volgt een MBO opleiding • Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse maar vooral ook Duitse taal • Fulltime beschikbaar (38 uur)
Wat biedt het bedrijf?
Wat bieden wij? Bij EuroParcs werken staat garant voor een uitdagende, vakkundige en afwisselende baan binnen een groeiend bedrijf, met een open en informele bedrijfscultuur. Je komt te werken op de Lobby, dit is onze receptie van het park. Verder bieden wij passende arbeidsvoorwaarden, hierbij kun je denken aan: • Een stagevergoeding van €325,- bruto per maand op basis van 38 uur per week en een stageperiode van 20 weken of meer • Professionele begeleiding tijdens je stage • De mogelijkheid om na je stage te blijven werken bij EuroParcs
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën