Autobedrijf Bochane Bergharen Service Adviseur
In deze functie van Junior Service Adviseur neem jij onze klant mee op reis. Je geeft de klant een warm gevoel bij binnenkomst, dit kan zijn bij het maken van een (telefonische) afspraak of het in ontvangst nemen van de auto voor onderhoud of reparatie. Je geeft advies over reparaties en het onderhoud en zorgt voor een efficiënte planning. Daarnaast zorg je ervoor dat benodigde materialen tijdig besteld worden zodat de klant niet te lang stil staat. Meer leuke werkzaamheden als Service Adviseur vertellen wij je graag in een persoonlijk gesprek.
Naar wie zijn wij op zoek?
Bezit jij deze ‘keyskills’… • Een diploma of werkervaring op MBO niveau 4 • Computervaardigheden en bij voorkeur ervaring met SAM, EVA, MS Office • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal En ben jij daarnaast… • Resultaatgericht; je streeft altijd naar de top • Communicatief vaardig; je schakelt makkelijk op diverse niveaus • Woonachtig in de regio; scheelt weer reistijd • Zeer enthousiast en klant gericht
Wat biedt het bedrijf?
4 dagen werken, 1 dag naar school; 5 dagen betaald: - Ben jij 16 of 17 jaar? Je verdient € 1.256,- bruto per maand. - Ben jij 18 jaar? Dan verdien je € 1.633,- bruto per maand. - Ben jij 19 jaar? Je casht € 1.884,- bruto per maand. - Ben jij 20 jaar? Dan ontvang je € 2.261,- bruto per maand. - Ben je 21 jaar of ouder? Dan verdien jij minimaal € 2.511,- bruto per maand. Jouw opleiding wordt voor je betaald; kan jij lekker verder sparen voor een toffe auto. De mogelijkheid om op onze kosten je rijbewijs te behalen; zodat jij veilig op weg kan. Werken in een leerzame en professionele omgeving; jij leert het vak van de beste Autotechnici. De Bochane Groep is één van de top 10 dealerbedrijven in Nederland, met ruim 50 vestigingen. Ons motto? Als je vooruit wil! Het draait allemaal om de mens. Voor onze klanten én onze medewerkers. Samen, met trots en wederzijds respect streven wij naar niets minder dan het allerbeste resultaat.
Wat ga je leren?
- Acquireert, beheert relaties en handelt klachten af
- B1-K1-W1 Werft klanten en beheert relaties
- B1-K1-W2 Behandelt klachten
- Verkoopt producten en/of diensten in de mobiliteitsbranche
- B1-K2-W1 Achterhaalt behoefte van de klant
- B1-K2-W2 Presenteert producten en/of diensten
- B1-K2-W3 Begeleidt en adviseert klanten bij aankoop/gebruik van producten en/of diensten en handelt transacties af
- B1-K2-W4 Voert administratieve handelingen uit
- Plant en bewaakt werkzaamheden
- B1-K3-W1 Maakt een planning en verdeelt de werkzaamheden
- B1-K3-W2 Bewaakt de planning en voortgang van de werkzaamheden
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring
- Met uitzicht op een vaste baan