E-commerce specialist

Malelions E-Commerce - Content Stagiaire voor een van de tofste kledingmerken van Nederland

Als E-commerce stagiair(e) krijg je bij Malelions de kans om jezelf verder te ontwikkelen binnen E-commerce. Je bent een belangrijke schakel bij het plannen, verkrijgen en verwerken van productfoto’s en campagnefoto’s. Daarnaast hou jij je bezig met de merchandise van de webshop en zorg je ervoor dat alles er netjes bij staat. Tot slot word je betrokken bij verschillende meetings, ook met andere afdelingen zoals brand marketing. En niet te vergeten, elke week is er een personeelsborrel!

Naar wie zijn wij op zoek?

Jouw profiel: Je volgt een mbo- of hbo-opleiding in de richting van marketing en/of communicatie. Je hebt gevoel voor fashion en onze look & feel spreekt je aan. Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift. Proactief, resultaatgericht en een echte doorzetter. Stressbestendig en flexibel in je houding. Wij bieden: 38 uur per week. Een afwisselende stageplaats in een jonge en snelgroeiende organisatie met een informele, no-nonsense bedrijfscultuur. Een stagevergoeding én shoptegoed voor onze producten.

Wat biedt het bedrijf?

Een afwisselende stageplaats in een jonge en snelgroeiende organisatie met een informele, no-nonsense bedrijfscultuur. Een stagevergoeding én shoptegoed voor onze producten.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder