Sign o' the Times BV
Sign o' the Times BV is een leverancier van zelfklevende folies en gereedschappen voor de reklame markt en heel de Benelux. Tevens exporteert zij na het buitenland. Haar klanten zijn de reklamebeletteraars (signmakers), standbouwers, interieurbouwers, raamfolie-installateurs, car wrappers, enz. Zij bestaan al 30 jaar en is de enige leverancier die echte praktijkervaring heeft in het vak en staat dus bekend om haar goede advies en service naar haar klanten toe. De marketingafdeling is gesplitst naar de verschillende marketingfuncties. Onder begeleiding van de directeur marketing, Marco Boyer, doe je ervaring op wat marketing in de wereld van signmaker, reclamebedrijf, windowtinter en carwrappers inhoud. Als stagiair werk je met ons samen in het bedrijf. Als je opdrachten vanuit school hebt, wordt hiervoor tijd vrij gemaakt. Sign o’ the Times BV biedt je een leerzame stage ervaring in een klein team.
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)