Quantore B.V. Stagiair(e) ICT Systeembeheer
Jij zal je vooral bezighouden met de eerstelijns ICT Helpdesk: - Je houdt je bezig met het aannemen van de eerstelijns ICT-helpdesk telefoon en het beheren van de eerstelijns ICT helpdesk mailbox; - Je legt tickets in het helpdesksysteem (Topdesk) vast en beheert deze; - Je beheert en onderhoudt basisdata in het helpdesksysteem; - Je onderhoudt een kennisbank met eenvoudige vragen en verzoeken welke door de eerstelijns ICT-helpdesk kunnen worden afgehandeld; - Je handelt eenvoudige vragen en verzoeken aan de hand van de kennisbank af of doet onderzoek bij de gebruikers; - Je houdt je bezig met diverse andere werkzaamheden.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Je volgt een opleiding Informatica: Informatie en Communicatie Technologie (ICT); - MBO niveau 3 of 4; - Je kan logisch en abstract denken; - Je hebt technisch inzicht; - Je kan zelfstandig en accuraat kunnen werken.
Wat biedt het bedrijf?
- Een veelzijdige stageperiode binnen een dynamische en groeiende organisatie; - Een aantrekkelijke stagevergoeding van € 600,- bruto per maand op basis van een fulltime werkweek; - Flexibele werktijden; - Mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen; - Mogelijkheid om verantwoordelijkheden te leren kennen. Graag solliciteren via de sollicitatiebutton op onze Werkenbij site: https://www.werkenbijquantore.com/vacature-quantore/stagiair-e-ict-helpdesk
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties