Zelfstandig medewerker leisure & hospitality

Aquacentrum Bremerbergse Hoek Werken op een prachtige locatie met uitzicht op het water

Front-Office medewerker (m/v) Het in- en uitchecken van onze gasten Het maken van reserveringen voor onze accommodaties op het park. (per telefoon en e-mail) Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor onze gasten; je geeft antwoord op vragen, lost problemen op en staat ze met raad en daad bij Je voorziet alle gasten van informatie over wat er te doen is op het park en in de omgeving

Naar wie zijn wij op zoek?

oplossing gericht en sociaal.

Wat biedt het bedrijf?

Werken in een hecht team, met kans op een vaste aanstelling.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder