Walibi Holland Stagiair receptie Walibi Village
Wie bezorgt onze gasten een onvergetelijk verblijf? Nou, jij dus. Niet alleen, maar samen met jouw enthousiaste collega’s. En ook nog eens in een unieke, leerzame werkomgeving waar je kunt profiteren van vele extra’s. Klinkt goed, toch? Beleef jouw meest spectaculaire stageperiode bij Walibi Holland. Het gaat om een stage voor minimaal 10 weken, maar bij voorkeur 20 weken startend vanaf het hoogseizoen t/m Halloween 2025. Wat ga je doen? - Als stagiair receptionist(e) ben jij het visitekaartje en eerste aanspreekpunt van onze gasten bij Walibi Village; - Je zorgt voor het in- en uitchecken van onze gasten en verricht gerelateerde administratieve handelingen; - Door jou beschikken alle gasten over de informatie krijgen die zij nodig hebben; - Je bent in contact met touroperators, leveranciers en andere afdelingen binnen Walibi; - Je beantwoordt de binnenkomende e-mails en beantwoord de telefoon; - Je helpt gasten in de lounge met een hapje en/of ee
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie ben jij? - Je volgt een Mbo-opleiding in de richting van Leisure, Travel of Hospitality; - Gastvrijheid en enthousiasme zit in jouw natuurlijke aard; - Je toont initiatief en bent leergierig; - Je kunt goed communiceren in het Nederlands en Engels; - In de zomervakantie 4-5 dagen beschikbaar; - Je bent minimaal 18 jaar oud; - In bezit van eigen vervoer; - Inzetbaar tijdens het hoogseizoen en Halloween.
Wat biedt het bedrijf?
Dit krijg je ervoor terug: - Toffe collega’s in een bijzondere en unieke werkomgeving; - Leuke en leerzame stage met variërende werkzaamheden; - Stagevergoeding van € 400,- o.b.v. fulltime; - Reiskostenvergoeding van 0,13 cent per kilometer met een maximum van 30 km enkele reis; - Gratis toegang tot Walibi Holland met één introducé*; - Korting op toegangstickets voor familie en vrienden*; - Kortingsregeling Club van Elf: 50% korting op de entreeprijs bij collega-parken (o.a. de Efteling, Slagharen en Burgers’ Zoo)*; - 20% korting op je aankopen in de shops van Walibi Holland.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W3 Bewaakt financiën