Junior accountmanager

Gilde Personeel B.V. Stagiaire gezocht! Wij hebben plek voor een stagiaire junior accountmanager

Wekker zetten! Je werkdag begint om 8:30 tot 17:00 uur. Je krijgt een werkplek die voldoet aan alles wat jij nodig hebt. En degene die jou tijdens jou stage periode helpt zit dicht bij je zodat je met elkaar kan sparren. Dagelijks zorgen we ervoor dat alles voor onze werknemers zowel aan de voorkant als achterkant gesmeerd verloopt. Wij maken het verschil!

Naar wie zijn wij op zoek?

B1-K1 Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking B1-K2 Voert het verkooptraject uit B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject B1-K3 Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit B1-K3-W2 Behandelt klachten B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit P4-K1 Voert het accountmanagement uit P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit P4-K1-W2 Stelt accountplannen op P4-K1-W3 Coördineert de uitvoering van accountplannen en stelt deze bij P4-K1-W4 Evalueert de accountplannen en stelt verbeteringen voor P4-K1-W5 Bouwt een netwerk op en onderhoudt dit

Wat biedt het bedrijf?

Bij ons ga je een super tijd tegemoet! Ons kantoor is Hip, modern en met 6 leuke collega’s maken we er een mooie stage periode van. Je krijgt veel ruimte om dingen te leren en jezelf te ontwikkelen. Inmiddels zijn er 3 oud stage lopers bij ons blijven werken, dat zegt wel wat toch? Binnen ons bedrijf zorgen we elke dag voor een lunch en op vrijdags drinken we samen wat. Ik kan nog veel meer vertellen maar nodig je graag uit voor een gesprek zodat je het zelf kan ervaren!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder