Gr8 Hotel Breda Stage receptionist(e) Gr8 Hotels Breda
Ben jij op zoek naar een uitdagende stage in de internationale wereld als receptionist(e)? Dan hebben wij een Gr8 stage voor jou beschikbaar! Wil je als MBO of HBO student de mogelijkheid pakken om in Nederland ervaring op te doen in een passend leerbedrijf, waar je onderdeel bent van het team en op een juiste en motiverende manier begeleid word? Solliciteer dan direct!
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat zullen jouw werkzaamheden zijn? Het in- en uitchecken van (internationale) gasten; Je staat alle gasten persoonlijk- en telefonisch vriendelijk te woord; Het verwelkomen van zowel hotelgasten als bezoekers voor het La Place restaurant; Het verstrekken van informatie aan onze gasten zoals hotelfaciliteiten, werking van (technische) apparatuur en toeristische informatie; Het verlenen van service, zoals het doorgeven van boodschappen en oplossen van klachten; Het uitvoeren van verschillende administratieve werkzaamheden zoals het aannemen en verwerken van reserveringen. En natuurlijk een gezellige kop koffie drinken tijdens de dienstoverlap
Wat biedt het bedrijf?
Wat bieden we jou? Een leerzame stage waarin je veel praktijkervaring zal opdoen Een leuke stagevergoeding en reiskostenvergoeding; Een passende praktijkbegeleiding. Tenslotte is elke leerling anders. Doorgroeimogelijkheden na je stage. Onder Gr8 Nederland vallen de Gr8 Hotels en verschillende vestigingen van Burger King, Starbucks en La Place Restaurants waardoor je bij ons veel doorgroeimogelijkheden hebt! Wij hebben ons doel bereikt wanneer de stagiaire Gr8 Hotels verlaat met een extra dosis zelfvertrouwen en een schat aan praktijkervaring rijker. Solliciteer snel voor een Gr8 stage! Ons gezellige team bestaat uit een Hotel Manager, Receptionistes, Supervisor Housekeeping en housekeeping medewerkers. Ondanks de verschillende afdelingen, werken we samen als één team om onze doelen te bereiken. Je kunt in ons hotel twee verschillende diensten werken, een vroegen en een late dienst. De vroege dienst is van 07:00-15:30 uur en de late dienst is van 14:00-22:30.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën