Intercity Hotel Breda
De zelfstandig medewerker leisure & hospitality werkt in bedrijven waar klanten of gasten hun vrije tijd voor langere of kortere tijd doorbrengen, bijvoorbeeld een camping, een bungalowpark of een dagrecreatiebedrijf zoals een attractiepark of speeltuin. Hij organiseert activiteiten voor klanten/gasten. Hij maakt een planning voor het activiteitenprogramma en stelt draaiboeken op. Hij werkt samen met zijn collega's in het uitvoeren en begeleiden van activiteiten. Eigenschappen voor de zelfstandig medewerker leisure & hospitality zijn gastvrij, enthousiast, sociaal, communicatief en proactief. Hij kan mensen enthousiasmeren en functioneren als teamspeler. Hij handelt creatief en flexibel bij problemen en draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf voor klanten of gasten
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie