Livingprojects Zoek jij een stage die voor grote ogen en een glimlach zorgt?
Wij zoeken een marketingcommunicatiestudent(e) die uitblinkt in copywriting. Je vindt het leuk om content te maken die raakt. Om dit voor elkaar te krijgen, doe je graag kennis op van online marketing en sta je te springen om onze website te vullen en optimaliseren met pakkende content. Je creëert creatieve en resultaatgerichte content die aansluit bij ons ‘add WOW’ campagneconcept. Je communiceert richting uiteenlopende doelgroepen over onze super toffe projecten, zoals Holland Casino, Rabobank, Grote Kerk Breda en tal van andere opdrachtgevers. Je leert de WOW toe te voegen aan al onze communicatie en collega’s te inspireren dit op eenzelfde manier te doen. Add WOW Wat Livingprojects doet? Imponeren, verbazen, een verhaal vertellen. Dat doen we met technieken in licht, geluid, beeld en geur. We mixen het met vakmanschap, pure toewijding en creativiteit. Wat je krijgt? Een WOW!
Naar wie zijn wij op zoek?
You add: • Content. Tekst en beeld in lijn met onze ADD WOW belofte. • Een goede dosis creativiteit. In contentcreatie, concepting en je manier van werken. • Talent. Voor schrijven, concept denken, plannen en bij voorkeur ook voor het werken met de Adobe pakketten (Photoshop en InDesign). • Liefde. Voor creatieve communicatie en de laatste (online) contenttrends • Een HBO werk- en denkniveau. • Verrassingen. Daar zijn we zelf ook goed in ;) • Data. Want jij werkt data-gedreven en monitort de resultaten van de organische en betaalde campagnes. • Oplossingen. Je knuffelt een beer als je deze op de weg ziet. • Lef. Je durft anders te denken en te doen. • Teamgevoel. Want je bent een echte teamplayer. • Verwondering. Zoals de projecten van Livingprojects dat doen.
Wat biedt het bedrijf?
• WOW aan je CV! • Een gave ervaring als creatieve content marketeer. • De mogelijkheid om je persoonlijke netwerk uit te breiden. • Een keigezellige werkplek bij een jong en enthousiast team. • Uitdaging. Om steeds weer op zoek te gaan naar die WOW. • Een ‘stage’ (lees het op z’n Engels). Oftewel: een podium voor zelfontwikkeling, eigen ideeën en inbreng. • Een goed begin van je weekend: vrijdagmiddagborrels aan de Livingprojects bar! (wanneer dit weer mogelijk is)
Wat ga je leren?
- Bereidt de mediaopdracht voor
- B1-K1-W1 Bespreekt mediaopdracht met opdrachtgever
- B1-K1-W2 Bepaalt doel, doelgroep en mediamogelijkheden
- B1-K1-W3 Doet research naar onderwerp/thema
- B1-K1-W4 Maakt een plan en organiseert de werkzaamheden
- B1-K1-W5 Bereidt interviews voor
- B1-K1-W6 Bereidt opnames voor
- Maakt, verzamelt en bewerkt content
- B1-K2-W1 Schrijft en controleert tekstberichten
- B1-K2-W2 Neemt interviews af
- B1-K2-W3 Maakt opnames
- B1-K2-W4 Bewerkt opnames
- B1-K2-W5 Verzamelt alle content en voegt onderdelen samen tot een (crossmediale) productie
- Publiceert en beheert content
- B1-K3-W1 Publiceert content
- B1-K3-W2 Beheert content
- B1-K3-W3 Analyseert bereik en effect van content