TicketsPlus B.V. Samenwerken met de grootste attractieparken en dierentuinen van Nederland als e-commerce specialist
De student gaat voornamelijk aan de slag met het maken van content voor diverse webshops en de afhandeling van customer support gerelateerde klantvragen. Hij/zij zal zich daarnaast gaan buigen over een nog nader te bepalen onderwerp ten behoeve van de ontwikkeling van het bedrijf.
Naar wie zijn wij op zoek?
Een proactieve student die niet alleen werk krijgt opgelegd maar ook zelf werk 'ziet' om op te pakken. Niet bang zijn om fouten te maken, maar hier vooral van te leren. Aangeven wanneer dingen niet begrepen worden, zodat deze nogmaals uitgelegd kunnen worden. Sociaal in de omgeving, professioneel en beschaafd.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden intensieve begeleiding waarbij de student geen nummertje is maar echt een onderdeel is van het team n het bedrijf. Krijgt volop taken en verantwoordelijkheden om zichzelf uit te dagen en persoonlijk te ontwikkelen. In overleg kan er ook een vergoeding worden afgesproken bij het leveren van goede kwaliteit werk. Jong en dynamisch team wat erop gericht is iedere dag beter te worden en gezamenlijk stappen te zetten.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen