Visumdienst Breda B.V. Enthousiaste (reis)visum specialist gezocht!
Visumdienst Breda B.V. is een commercieel dienstverlenend bedrijf. Zij bemiddelen bij het verkrijgen van reisvisa en het doen legaliseren van documenten bij ambassades en consulaten in Den Haag en in Brussel. Met behulp van een commerciƫle website gekoppeld aan een backofficesysteem fungeren de medewerkers van Visumdienst als intermediair tussen reizigers (zakelijk en particulier) en de ambassades. Een uitdagende functie met zowel communicatieve als administratieve werkzaamheden. Wat zijn de werkzaamheden: - Ontvangen en professioneel te woord staan van klanten. - Het verstrekken van informatie omtrent visum -en legalisatie vereisten, zowel telefonisch als per e-mail - Het verwerken van fysieke visumaanvragen en het online aanvragen van e-visa voor diverse landen - Postverwerking - Meedenken en verbeteren van processen - Het behouden en helpen opbouwen van relaties met (bestaande) klanten - Optioneel; Het indienen van aanvragen op ambassades in Den Haag en Brussel.
Naar wie zijn wij op zoek?
Visumdienst Breda bezit over zeer uitgebreide expertise in hun vakgebied en willen jou hier graag deelgenoot van maken! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker die weet van aanpakken. Wij zullen jou begeleiden in het gehele traject wat nodig is om een visum aan te vragen en te verkrijgen. Het betreft hier grotendeels een administratieve functie waar communicatieve vaardigheden belangrijk zijn. Je moet kunnen werken onder tijdsdruk, stressbestendig, zorgvuldig en nauwkeurig zijn en beschikken over een probleemoplossend vermogen. Door oplossingsgericht te denken en een stapje meer te zetten zorgen wij ervoor dat onze dienstverlening als zeer prettig wordt ervaren.
Wat biedt het bedrijf?
Een gezellige en dynamische werkomgeving waarin je echt het verschil kunt maken voor onze klanten. Je gaat deel uitmaken van een klein hecht, maar zeer gedreven team in een prettige omgeving.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid