Young Impact Maak impact als (Junior) accountmanager
Young Impact reist heel Nederland door om jongeren in actie te laten komen voor verschillende thema's. Eenmalig of blijvend. We bieden vooruitstrevende programma’s voor scholen en organisaties. Daarnaast organiseren we evenementen zoals Young Impact Day en de Young Impact Awards en activeren we jongeren jaarrond op de verschillende thema’s. Om zoveel mogelijk jongeren in Nederland te bereiken, werken we veel samen met scholen en organisaties. Gezien het succes van afgelopen jaren zijn we ook dit jaar weer op zoek naar een praktische, hands-on stagiair om onze programma’s op rolletjes te laten verlopen. Je bent hét aanspreekpunt voor zowel de docenten en professionals. Samen met het team sta je tevens voor de uitdaging om zoveel mogelijk scholen en organisaties aan te haken voor het programma, om zo zoveel mogelijk jongeren in actie te krijgen. Als stagiair ben jij onderdeel van een enthousiast en professioneel team, die elkaar uitdaagt en bereid is om elkaar te helpen.
Naar wie zijn wij op zoek?
*Communicatief sterk is *Goed kan plannen en organiseren; *Open, proactief en ondernemend is; *Processen kan overzien en secuur te werk gaat; *Zelfstandig en praktisch kan werken, die zich verantwoordelijk voelt en ziet wat nodig is.
Wat biedt het bedrijf?
*Een plek bij het leukste stagebedrijf ooit, al zeggen we het zelf ;) *Ruimte en persoonlijke aandacht van ons om jezelf te blijven ontwikkelen; we kijken naar wie jij bent en waar je interesses liggen *Een bruto stagevergoeding van €300,- per maand (op basis van 40 uur) *Een ruime reiskostenvergoeding *Flexibel werken; niet alleen in waar je werkt en wanneer, maar bv. ook de mogelijkheid om christelijke feestdagen in te wisselen op andere momenten *Werken in een kerk: ons kantoor is gevestigd in de St. Annakerk aan de rand van het centrum in Breda *Toegang tot een groot waardevol netwerk: we zijn één van de grootste spelers in Nederland op het gebied van succesvolle programma’s in het onderwijs en events voor jongeren in het maatschappelijke veld *Je krijgt er professionele, enthousiaste en gezellige collega’s bij: we werken hard en weten op het juiste moment tijd voor elkaar te maken tijdens onze teamdagen sinterkerstfestiviteiten, carnaval en de start-van-de-zomer borrel
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid