FarmCamps Veelzijdige stage customer service - FarmCamps
Luxe logeren bij de boer is helemaal hip! En dat is wat wij onze gasten bieden. Onze gasten slapen in luxe tenten op werkende boerderijen door heel Nederland. De afdeling Customer Contact is dé spil binnen onze organisatie. Het eerste aanspreekpunt voor onze (potentiële) klanten, boeren en leveranciers. De opdracht betreft een fulltime meewerkstage op de afdeling Customer Contact, met de mogelijkheid om één dag per week te gebruiken voor een eventuele stageopdracht (opdracht in overleg met FarmCamps). De stagewerkzaamheden bestaan onder andere uit: Aannemen van binnenkomende telefoongesprekken; Verwerken/beantwoorden van vragen van onze gasten via mail, socials en andere (online)kanalen; Maken van ‘telefonische’ boekingen en controleren van online gemaakte boekingen; Offertes maken voor groepsaanvragen; Managen van de gasttevredenheid middels het controleren en nabellen van gast enquêtes Assisteren van onze collega’s van marketing en operations
Naar wie zijn wij op zoek?
MBO 3/4 of HBO, bij voorkeur een toerisme, frontoffice marketing of communicatie opleiding Een aanpakker die verantwoordelijkheid neemt, initiatief neemt en zelfstandig kan werken. Je bent een teamplayer, resultaatgericht en enthousiast.
Wat biedt het bedrijf?
Een informele werkomgeving met een superleuk team van gemotiveerde mensen van wie je kunt leren Een dynamische stage De mogelijkheid om mee te kijken met alle facetten van onze bedrijfsvoering en de ruimte om je eigen inbreng te leveren aan de dagelijkse werkzaamheden binnen FarmCamps Een stagevergoeding van € 350,- bruto per maand (op basis van 38 uur) Als we blij van elkaar worden, heb je misschien wel de mogelijkheid om na je stage bij ons te blijven werken.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid